Piegādes noteikumi


1. Ja KLIENTS  izvēlas “Omniva”, kā piegādes variantu, GOSTATION.LV izsūta paku ar pasūtīto preci uz Omniva pakomātu, kurš atrodas vistuvāk KLIENTA norādītajai piegādes adresei.
KLIENTS var pats izvēlēties, kurā pakomātā saņemt prēci. Lai to izdarīt, nospiež un izvēlies pakomāta adresi. Kad vajadzīga adrese ir atrasta, nosūtiet to mums izmantojot logu “pasūtījuma piezīmes”.
Omniva darbinieķi sazināsies ar KLIENTU caur sms. Kad KLIENTAM tiek nosūtīts paziņojums, KLIENTS var saņemt sūtījumu Omniva pakomātā izmantojot kodu, kurš būs noradīts sms ziņā. Omniva pakomātos sūtījums tiek uzglabāts 7 dienas, tad pasūtījums tiek atgriezts GOSTATION.LV noliktavā un KLIENTAM ir jāveic papildus samaksa, lai tiktu organizēta atkārtota piegāde. GOSTATION.LV noliktavā pasūtītā prece bez maksas tiek uzglabāta 1 nedēļu.

2. Ja KLIENTS izvēlas saņemt prēci “Gostation punktos”, tad piegāde būs īstenota bezmaksas 2-3 dienu laikā. Ja KLIENTS izvēlas šo piegādes variantu, tad viņš var saņemt savu prēci jebkurā vietā kur darbojas GoStation atrakcija. Lai uzzināt kur atrodas GoStation kompānijas atrakcija nospiež uz šo tekstu vai meklējiet to “Kontakti” sadaļā

3. Ja KLIENTS izvēlas “Piegāde 30 dienu laikā”, tad piegāde būs īstenota ar Latvijas Pasts palīdzību. KLIENTS tiek paziņots par prēces piegādi, saņemot paziņojumu no Latvijas Pasts darbiniekiem uz savu pastu. Lai saņemt prēci, KLIENTAM ar paziņojumu jāierodās nepieciešamā Latvijas Pasts nodaļā.

4. Gadījumā, ja nav uzreiz pieejamas visas pasūtītās preces, GOSTATION.LV informē KLIENTU, lai vienotos, kādā veidā nosūtīt preces – vai pa daļām, vai kopā.

5. Sūtījumu piegādi uz ārzemēm GOSTATION.LV nodrošina, izmantojot VAS “Latvijas pasts” bandroļu un paku pārsūtīšanas pakalpojumus, ievērojot VAS Latvijas Pasts noteiktos piegādes standartus, vai ar kurjeru.

 

 

Ja Jūs esat ievērojuši kļūdu tulkojumā, paziņojiet mums, iezīmējot tekstu un nospiežot Ctrl+Enter.